Powrót do szkoły rajem dla lokalnych sprzedawców

wyprawka szkolna

Teoretyków nie ważył się na okres powrotem do szkoły handlowej, co oznacza, że ​​jedno jest pewne: kickoff do ferii zimowych, sprzedawców sprzętu make-or-break sprzedaży sezonu, oficjalnie rozpoczął.

Oto migawki z powrotem do szkoły prognoz opartych częściowo na badaniach shopper.

Accenture, globalna firma konsultingowa, oczekuje, back-to-school wydatków wzrośnie z 52% planuje wydać więcej niż w roku 2013 ze względu na wyższe koszty rodziców, według ankiety online reprezentatywnej próbie 500 amerykańskich rodziców.

Prawie 89% rodziców zrobi większość ich zakupy w sklepie fizycznym, z 79% planuje webroom przeglądać online, ale aby ich ostatecznego zakupu w sklepie cegły i zaprawy do pomocy w podejmowaniu decyzji.

Najważniejszych powodów respondenci cytowane przez webrooming: Aby ustalić, czy produkt jest w magazynie, zanim wyruszą w sklepie, aby dokonać zakupu (47%); dotknąć produkt przed zakupem (43%); aby nie płacić za transport (43%); i zwrócić się do sklepu, aby dopasować niższą cenę znaleźć w Internecie (33%).

Wzrost webrooming oznacza, że ważniejsze niż kiedykolwiek dla detalistów do oferować konsumentom zakupy w całej bezproblemową cegły i zaprawy i kanałów cyfrowych, powiedział Dave Richards, dyrektor zarządzający Global Retail Praktyki Accenture, w oświadczeniu.

Od wielu będzie udać się do sklepów na zakupy po przeglądania online, aby znaleźć najlepszą ofertę i sprawdzić dostępność produktów, konieczne jest wprowadzenie do sprzedawców urządzeń mobilnych, współpracownicy pociąg do rozwiązywania problemów i wsparcie sprzedaży,” powiedział Richards. Muszą także dodać sieci bezprzewodowych do tworzenia interaktywnych doświadczeń, i połączyć w sklepie doświadczenia zakupy z możliwości omni-kanałowych. Detaliści mają możliwość, aby umieścić swoje sklepy jako epicentrum wsparcia naszych produktów, która jest kluczem do lojalności klientów danej marki.