Ubrania firmy GAP atakują rynek indyjski

gap

Sklep odzieżowy Gap przynosi swoją markę do Indii z zamiarem otwarcia 40 placówek, a uruchomi pierwsze dwa sklepy na początku przyszłego roku.

Pierwsze dwa wyloty Gap będzie w Bombaju i Delhi – stolicy największych i najbardziej ruchliwych miastach Indii. Luka jest partnerem Arvind Lifestyle Marka Limited, spółka zależna Arvind Limited, która jest jedną z największych firm włókienniczych w Indiach. Ruch jest jak Gap Podawane 3% wzrost sprzedaży w drugim kwartale.

Spowolnienie sprzedaży

Rywale jak Aeropostale niedawno spadek sprzedaży o 13% w drugim kwartale, podczas gdy American Apparel powiedział jej sprzedaż samym sklepie spadły o 6% w drugim kwartale. Odzież sprzedawca ma obecnie 231 sklepów Gap w całej Azji. A jego celem jest otwarcie kolejnych 110 sklepów w tym roku, w całych Chinach, Hongkongu i na Tajwanie. W oświadczeniu, Steve Sunnucks, Globalny Prezes dla Gap powiedział: „Indie są wschodzącymi żywy rynek i ważnym krokiem w naszej strategii globalnej ekspansji.”

Młoda populacja

I firma jest również nadzieję na korzyści z demograficznych Indii. „Ponad połowa ludności Indii jest poniżej 25 i są one aktywnie obejmując moda w dzisiejszym handlu detalicznym”, powiedział Ismail Seyis, Wiceprezes Gap rynkach globalnych. Luka nie jest tylko amerykańska firma poszukuje możliwości w Indiach i bankowości na silnym wydatków konsumenckich od ludności ponad 1,2 mld euro. Ostatni miesiąc Amazon online sprzedawca powiedział, że będzie inwestować dodatkowo 2 mld dolarów (1,2 mld PLN), aby zwiększyć swoją działalność w Indiach. Całego rynku e-commerce w Indiach był wart $ 13 mld w 2013 roku. Ale online podróży stanowiły ponad 70% transakcji.