Yahoo kupuje usługi reklamy wideo BrightRoll za 640 milionów dolarów
Yahoo powiedział, że będzie kupować usługi cyfrowej reklamy wideo BrightRoll 640 mln dolarów (402 mln funtów).
Ruch pozwoli Yahoo rozwijać swoją platformę reklamową film, „co czyni go największym w Stanach Zjednoczonych”, firma powiedział.
BrightRoll sposób zautomatyzowany reklamy wideo online, dla niektórych z największych światowych marek i oczekuje się jej przychody netto przekraczają 100 milionów dolarów w tym roku.
Skok w reklamie wideo także pomóc zrównoważyć spowolnienie wzrostu Yahoo i zwiększyć spadające przychody z reklam wymiarowych.
„Tutaj w Yahoo, film jest jedną z największych możliwości rozwoju, a BrightRoll jest wspaniałe, strategiczne i atrakcyjne finansowo pasuje do naszej działalności reklamowej wideo”, powiedział szef Marissa Mayer w komunikacie we wtorek.
Ostatni miesiąc, Yahoo podało, że jego trzeci kwartał z reklam przychody spadły o 5% więcej niż rok wcześniej. On walczył, aby nadążyć za rywalami jak Google, że widzieli przychody z reklam wzrośnie o 17% w trzecim kwartale z rok temu.
Nabycia jest również pierwszym ważnym zakup Yahoo od otrzymania 9,4 mld $ we wrześniu ze sprzedaży części swoich udziałów w Chiński gigant e-commerce Alibaba.
Aktualności z przejęciem przychodzi po doniesieniach w październiku, że tych Yahoo było blisko inwestuje miliony dolarów w mobilnej startowego wiadomości Snapchat.